[CLANAK 4.] - Pygame 1: Osnovne funkcije

Koki007 nas uvodi u svijet Pythona i PyGamea!

Moderator: Danijel Korent

User avatar
Danijel Korent
Romulanski špijun na Zemlji
Posts: 1583
Joined: Fri Sep 05, 2008 12:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Njemacka
Contact:

Re: [CLANAK 4.] - Pygame 1: Osnovne funkcije

Post by Danijel Korent » Sun Mar 21, 2010 10:51 am

loky4i4 wrote:jel slike koje se koriste moraju biti u nekom posebnom direktoriju
Ne trebaju biti u nikom posebnom folderu, ako stavis samo ime slike pod argument onda mora buti u folderu u kojem je pokrenut kod, ako je u nekom drugom folderu onda moras staviti i putanju do slike.

Ako zelis da ti program bude multiplatformski, onda koristi metodu os.path.join(folder1, folder2, ime_datoteke) da ti napravi string sa putanjom.
a.k.a. Koki

User avatar
Denis
Sajentist on djuti!
Posts: 2618
Joined: Tue Aug 26, 2008 9:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: [CLANAK 4.] - Pygame 1: Osnovne funkcije

Post by Denis » Sun Mar 21, 2010 1:00 pm

Ima li Python neki način za "zaključvanja" contenta? Neki način da zaštitim sadržaj svoje igre od kopiranja (npr. Oblivion ima .bsa fileove ak se ne varam, XNA ima .xnb, Steam ima .gcf fileove itd). Ili se tako što mora ručno u Pythonu napraviti?

User avatar
Danijel Korent
Romulanski špijun na Zemlji
Posts: 1583
Joined: Fri Sep 05, 2008 12:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Njemacka
Contact:

Re: [CLANAK 4.] - Pygame 1: Osnovne funkcije

Post by Danijel Korent » Sun Mar 21, 2010 1:02 pm

DragonSoul wrote:Ima li Python neki način za "zaključvanja" contenta? Neki način da zaštitim sadržaj svoje igre od kopiranja (npr. Oblivion ima .bsa fileove ak se ne varam, XNA ima .xnb, Steam ima .gcf fileove itd). Ili se tako što mora ručno u Pythonu napraviti?
Ne, nema.. na koji nacin se to stiti? Kriptiranjem?
a.k.a. Koki

User avatar
bytespiller
DB Contest Winner '09
Posts: 2328
Joined: Fri Sep 12, 2008 11:46 am

Re: [CLANAK 4.] - Pygame 1: Osnovne funkcije

Post by bytespiller » Sun Mar 21, 2010 1:40 pm

DragonSoul wrote:Ima li Python neki način za "zaključvanja" contenta? Neki način da zaštitim sadržaj svoje igre od kopiranja (npr. Oblivion ima .bsa fileove ak se ne varam, XNA ima .xnb, Steam ima .gcf fileove itd). Ili se tako što mora ručno u Pythonu napraviti?
Ja imam ovakav način: resursi se kompresiraju u jednu veliku datoteku (pogledaj Fallen Force koristi stariju [čitaj: primitivnu] verziju mog Zapakker formata i Redirect the ball koji koristi nešto noviju verziju 2 [a postoji i verzija 3 koja je najbolja]). Također se može i dodati layer enkripcije (ali ja to ne koristim jer mi je primarno da su resursi kompresirani + nedostupni ako bi netko išao kopati po folderu igre)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest