kretanje u luk

Sve vezano u matematiku & fiziku koja zaluta u vaš projekt.
User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Sun Aug 22, 2010 10:23 am

ne sad**

Možda bi pomoglo da išta od toga razumijem :zubo:

User avatar
DIABLO III
Posts: 352
Joined: Wed May 06, 2009 4:19 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Croatia-krizevci

Re: kretanje u luk

Post by DIABLO III » Sun Aug 22, 2010 3:39 pm

hmmm....

skroz pojednostavljeno ...


a da probas te dvije tocke normalizirati i onda povecavati y koordinate za sitnu vrijednost tak da se penje u zrak i dok dojde do polovice duzine ide u minus

i da nebi bila ta linija ravna napraviti postupno ubrzanje
:neznam: :neznam:

User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Sun Aug 22, 2010 4:34 pm

NIJE 100% PRECIZNO ALI SAM USPIO!!!!! cool** :cigara:

zna fulat do najviše 10 px-a ali hej radi wink**
Ispada da fula i do 50 px na odredinim mjestima... to je napravljeno, tj. probano napraviti na taj način... ostavit ću kako je ...

User avatar
EmP
Veliki brat malih trokuta
Posts: 498
Joined: Tue Sep 01, 2009 10:14 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Zagreb
Contact:

Re: kretanje u luk

Post by EmP » Sun Aug 22, 2010 11:02 pm

Mihael wrote:erm.. hvala al ja jednostavno nisam potkovan za tak što... mislio sam da bude jednostavije od onog prije... sad**
Jednostavnije od krivulje 2. reda su krivulje 1. reda, a to su ravne crte. A Bézierove krivulje su najjednostavnije krivulje koje možeš stavit u koso. Daj se izjasni, što ti nije jasno. Formula koju sam ti dao je upravo ono što si nacrto, uvrstiš početnu točku, krajnju točku, točku di je grba i mjenjanjem parametra t dobivaš točke na krivulji. Možda ti iz primjera bude jasnije.

Neka projektil ide iz (50, 50) u (150, 0), neka je grba kraj (100, 100) i neka te zanima pozicija projektila na 34% puta:

[tex]x(0.34)=(1-0.34)^2*50+0.34*(1-0.34)*100+0.34^2*150=21.78+22.44+17.34=61.56
y(0.34)=(1-0.34)^2*50+0.34*(1-0.34)*100+0.34^2*0=21.78+22.44=44.22[/tex]
Tražena točka je (61.56, 44.22).
Nexus 64213 blog - IKON: moja verzija JSONa
Stareater blog - lijepe slike kak napreduje kod

User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Mon Aug 23, 2010 9:13 am

Hvala puno, valjda sam shvatio po primjeru... ali računanjem na papiru sam došao do jednog ogromnog "buga" u svemu tome angry**

Image

Dali bi to tako izgledalo i u igri?

User avatar
EmP
Veliki brat malih trokuta
Posts: 498
Joined: Tue Sep 01, 2009 10:14 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Zagreb
Contact:

Re: kretanje u luk

Post by EmP » Mon Aug 23, 2010 12:27 pm

Bi al samo ak forsiraš da je luk unutar pravokutnog trokuta. Ak staviš da vrh trokuta di je grba nema x koordinatu veću krajnje točke, onda neš imat tu pojavu.
Nexus 64213 blog - IKON: moja verzija JSONa
Stareater blog - lijepe slike kak napreduje kod

User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Mon Aug 23, 2010 12:30 pm

Ok probat ću nešt smisliti...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest