Kemijski engine

Sve vezano u matematiku & fiziku koja zaluta u vaš projekt.
Post Reply
User avatar
Denis
Sajentist on djuti!
Posts: 2618
Joined: Tue Aug 26, 2008 9:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Kemijski engine

Post by Denis » Sat May 09, 2009 11:21 pm

DB omalovažava kemiju! Nigdje se ne spominje kemija XD
Šalu na stranu, jeli tko razmišljao o tome? Kemijski engine, gdje se spajaju atomi, nastaju ioni, nastaju molekule itd...
Koliko bi to bilo zahtjevno. Npr. kemijski + fizikalni engine za vodu.
Što mislite, za koliko godina će to biti moguće?

User avatar
Danijel Korent
Romulanski špijun na Zemlji
Posts: 1583
Joined: Fri Sep 05, 2008 12:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Njemacka
Contact:

Re: Kemijski engine

Post by Danijel Korent » Sun May 10, 2009 12:45 am

Kako mislis za koliko ce godina biti moguce? O_o

To vec postoji....
a.k.a. Koki

User avatar
bytespiller
DB Contest Winner '09
Posts: 2328
Joined: Fri Sep 12, 2008 11:46 am

Re: Kemijski engine

Post by bytespiller » Sun May 10, 2009 10:37 am

Mislim da bi CPU krepao.

User avatar
Danijel Korent
Romulanski špijun na Zemlji
Posts: 1583
Joined: Fri Sep 05, 2008 12:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Njemacka
Contact:

Re: Kemijski engine

Post by Danijel Korent » Sun May 10, 2009 10:47 am

Nebi! Ako ih ima par desetaka tisuca spojenih u cluster :zubo:
a.k.a. Koki

User avatar
Luka
Posts: 1384
Joined: Tue Aug 26, 2008 3:32 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: Kemijski engine

Post by Luka » Sun May 10, 2009 11:06 am

Neznam koliko je to potrebno (u igrama)... mali dobitak na realnosti ali ogroman u performansama (i vremenu izrade). Možda za neke znanstvene pokuse :D
  • You know your project is in trouble when..
    ...when you wonder if you could optimize your fps counter function in order to gain extra fps...
    ...and you double your fps doing so.

User avatar
Denis
Sajentist on djuti!
Posts: 2618
Joined: Tue Aug 26, 2008 9:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: Kemijski engine

Post by Denis » Sun May 10, 2009 11:34 am

koki007 wrote:Kako mislis za koliko ce godina biti moguce? O_o

To vec postoji....
Zamisli u igri, 1m^3 vode koji se treba stvoriti. I sad treba svaki atom spojiti. Da sam učio kemiju (a nisam, to ću tek danas) znao bi čak reći koliko molekula imaš u 1m^3 vode XD
Ugl, gdje si vidio već? Misliš na one MyLab crap projekte koji imaju tvari pa ih mješaš?

User avatar
Danijel Korent
Romulanski špijun na Zemlji
Posts: 1583
Joined: Fri Sep 05, 2008 12:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Njemacka
Contact:

Re: Kemijski engine

Post by Danijel Korent » Sun May 10, 2009 11:56 am

ne znanstvene simulacije na malo jacim masinama... ne sjecam se vise gdje sam vidio....

Uglavnom nista za na kucni PC (or MAC :mrgreen: )
a.k.a. Koki

User avatar
Overseer
Spaaaaaaace!
Spaaaaaaace!
Posts: 593
Joined: Tue Aug 26, 2008 2:02 pm

Re: Kemijski engine

Post by Overseer » Mon May 11, 2009 11:07 am

Tesla PSC može poslužiti za takve stvari, no to je izrazito znanstvene svrhe, teško da će se u skorom vremenu koristiti za ojačavanje realističnosti u igrama i 3D aplikacijama odnosno simulacijama. No, je li to uopće potrebno? Programeri u osnovi pokušavaju simulirati prirodu, ne u potpunosti ju kopirati što dovodi do mnogih prihvatljivih kompromisa od fizike ( particle physics, fizikalna svojstva objekata, pristup kompleksnom konceptu osvjetljenja ), a nerijetko su ti kompromisi vrlo kvalitetno i apstraktno razrađeni da se čak više teži varanju ljudskog oka dok se povećavaju performanse nego da se odrađuju kalkulacije za ponašanje molekula vode u primjeru jednostavne lokve. Nema smisla jednostavno, iako u znanstvene svrhe, podržavam maksimalno.

Jednostavno nemamo adekvatnu tehnologiju da se odvratimo na znanstveni gaming rampage. :D
Don't combine bracket and dot syntax in Objective-C, it's bad practice and quite irritating.
There is no such thing as a better graphics API. They are just different. And hot. And sexy. I should stop now.
Your matrices are belong to us.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest