Koji grafički API preferirate..

DirectX & XNA, OpenGL...
User avatar
Ivan Mandić
one man studio
Posts: 490
Joined: Fri Dec 19, 2008 1:12 am
Smallest prime number bigger than 20: 23
Contact:

Re: Koji grafički API preferirate..

Post by Ivan Mandić » Sun Dec 28, 2008 3:12 am

bytespiller wrote:
fpx-studio wrote:Nisi spomenuo gdje se vise koristi,a to je u igrama za Win..rekao si opcenito..
Luka wrote:koristi se na svim MSovim platformama.
Dakle to znači i za XBox :)
Pa kad bi neki laik to čitao mogo bi pomislit da se koristi na puno razlicitih stvari i na svemu od Microsofta.. ;) znam ja citati nebrini..
p.s.
Ili je to sto si ucinio "vise se koristi" pointerom, trebalo razjasnit moju nedoumicu? ;)

User avatar
Overseer
Spaaaaaaace!
Spaaaaaaace!
Posts: 593
Joined: Tue Aug 26, 2008 2:02 pm

Re: Koji grafički API preferirate..

Post by Overseer » Sun Dec 28, 2008 6:04 am

Što preferiram? DirectX jer sam razvio engine koji se koristi specifično za PC platformu te moj projekt ga jednostavno iziskuje... Što se tiče rasprava koji je bolji i koji se više koristi... To su gluposti. Jedino stoji da je DirectX kao propagandniji od velike dvojke, pa tako ima veću pozadinu u literaturi i podršci na modernim računalima koji su negdje 80%+ bazirani na Windows operacijskom sustavu... Svaka čast i Linuxu i Mac OS X, no Windows je preustaljen i jednostavno je simbol za gaming na PCu koliko god to bilo mrsko ljudima priznati. Nvidia i ATi su iza njih, a pogotovo ATi s kojima su surađivali i na dizajnu GPUa za X360-icu.

OpenGL je odličan, volim i njega forsirati kad imam vremena te je dakako vrijedan proučavanja, no nekome tko tek počinje sa nekim graph. API-em uvijek bi mu preporučio DirectX, a kasnije da prouči i OpenGL... Jednostavno iz razloga zato što je DX malo više user friendly nego od "otvorene grafičke biblioteke", a nakon upoznavanja sa osnovnim konceptima može se polako prijeći i na OpenGL u svrhe portanja kasnijeg na druge platforme, a od viška znanja... Glava ne boli...
Don't combine bracket and dot syntax in Objective-C, it's bad practice and quite irritating.
There is no such thing as a better graphics API. They are just different. And hot. And sexy. I should stop now.
Your matrices are belong to us.

User avatar
bytespiller
DB Contest Winner '09
Posts: 2328
Joined: Fri Sep 12, 2008 11:46 am

Re: Koji grafički API preferirate..

Post by bytespiller » Sun Dec 28, 2008 6:53 am

fpx-studio wrote:Pa kad bi neki laik to čitao mogo bi pomislit da se koristi na puno razlicitih stvari i na svemu od Microsofta.. ;)
Nema tu laika :mrgreen:

User avatar
Ivan Mandić
one man studio
Posts: 490
Joined: Fri Dec 19, 2008 1:12 am
Smallest prime number bigger than 20: 23
Contact:

Re: Koji grafički API preferirate..

Post by Ivan Mandić » Sun Dec 28, 2008 2:16 pm

bytespiller wrote:
fpx-studio wrote:Pa kad bi neki laik to čitao mogo bi pomislit da se koristi na puno razlicitih stvari i na svemu od Microsofta.. ;)
Nema tu laika :mrgreen:
O vjeruj mi da ima..Postoje ljudi koji su radili igre s nekim toolovima za GameDev i smatraju sebe game developerima a ni sami neznaju sto je to uopce OGL ili DX..
-------------------------------------
Sto se tice diskusije oko OGL-a i DX-a mislim da to na kraju spada na stvar ukusa,zelja i ambicija..I da stvarni rezultati koje cemo postici ne ovise o API-u koji koristimo nego iskljucivo o nasim programerskim mogucnostima,ustrajnosti i trudu koji ulazemo u pojedini projekt.

leafar
Posts: 22
Joined: Sat Mar 21, 2009 10:33 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: Koji grafički API preferirate..

Post by leafar » Sat Mar 21, 2009 10:46 pm

fpx-studio wrote:Svi pravi CAD programi su radjeni s OGL-om,a da ne spominjem PS3,Wii,iPhone,Mac...
Bio sam pod dojmom da iako OpenGL postoji na PS3 (mislim da čak nije ni standardna implementacija), da je wrapper na neko low level sučelje, i da se sve igre pišu direktno sa tim sučeljem jer je brže :?:
Nakon OpenGL3 fijaska, mislim da nitko više OpenGL ne smatra ozbiljnim API-em za nextgen... Još uvijek nema geometry shadere koliko sam vidio, možda su ih dodali :?: (pri ovom ne mislim na NV specific ekstenziju, nego standard, ili barem ATI verziju).
Možda ako OpenCL bude dobro prihvaćen, možda će bit blizu, ali opet bi ga morale konzole prihvatit, a to se očito neće dogodit na XBox-u, tako da DirectX is the way it's meant to be played 8-)

User avatar
Luka
Posts: 1384
Joined: Tue Aug 26, 2008 3:32 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: Koji grafički API preferirate..

Post by Luka » Sat Mar 21, 2009 11:02 pm

@leafar - dobrodošao na forum, ako ti nije problem predstavi se u "novi ste" podforumu

Ugodan boravak ;)
  • You know your project is in trouble when..
    ...when you wonder if you could optimize your fps counter function in order to gain extra fps...
    ...and you double your fps doing so.

User avatar
Ivan Mandić
one man studio
Posts: 490
Joined: Fri Dec 19, 2008 1:12 am
Smallest prime number bigger than 20: 23
Contact:

Re: Koji grafički API preferirate..

Post by Ivan Mandić » Sat Mar 21, 2009 11:04 pm

leafar wrote:
fpx-studio wrote:Svi pravi CAD programi su radjeni s OGL-om,a da ne spominjem PS3,Wii,iPhone,Mac...
Bio sam pod dojmom da iako OpenGL postoji na PS3 (mislim da čak nije ni standardna implementacija), da je wrapper na neko low level sučelje, i da se sve igre pišu direktno sa tim sučeljem jer je brže :?:
Nakon OpenGL3 fijaska, mislim da nitko više OpenGL ne smatra ozbiljnim API-em za nextgen... Još uvijek nema geometry shadere koliko sam vidio, možda su ih dodali :?: (pri ovom ne mislim na NV specific ekstenziju, nego standard, ili barem ATI verziju).
Možda ako OpenCL bude dobro prihvaćen, možda će bit blizu, ali opet bi ga morale konzole prihvatit, a to se očito neće dogodit na XBox-u, tako da DirectX is the way it's meant to be played 8-)
Suva kruva i kajmaka. DX sucks and you know it! ;-)
Ma ja volim sve..ipak sam ja programer,game dever a ne tamo neki uživljenko u wini,linux ili mac tako da,ono..
Dobro došo na forum..

p.s.
Ti si radio s DXom i OGLom pa iz iskustva? Ili čitaš gameplay?

leafar
Posts: 22
Joined: Sat Mar 21, 2009 10:33 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: Koji grafički API preferirate..

Post by leafar » Sat Mar 21, 2009 11:25 pm

fpx-studio wrote:p.s.
Ti si radio s DXom i OGLom pa iz iskustva? Ili čitaš gameplay?
:pray:
Di bi gameplay napisao išta smisleno, na njihovm sajtu sam prvi put čuo za teoriju da je PS3 u prednosti ko developera jer ako je teže programirat to znači da će se developeri morat više trudit pa će igra bit bolja. :lol:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest