DoubleBuffer

Programerska zajednica
It is currently Mon Apr 23, 2018 10:01 pm

Board index » Tehnička strana » Matematika & fizika

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Wed Aug 11, 2010 8:25 pm 
Offline
Thunder Snail
User avatar

Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Posts: 1386
Quote:
NIJE 100% PRECIZNO ALI SAM USPIO!!!!! cool** :cigara:

zna fulat do najviše 10 px-a ali hej radi wink**


Ispada da fula i do 50 px na odredinim mjestima... to je napravljeno, tj. probano napraviti na taj način... ostavit ću kako je ...


Last edited by Mihael on Sun Aug 22, 2010 4:33 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Wed Aug 11, 2010 8:52 pm 
Offline
Sajentist on djuti!
User avatar

Joined: Tue Aug 26, 2008 9:35 pm
Posts: 2618
Ako ti se da zezat s tim, probaj s parabolom. Zanimljivo je, a nešto ćeš naučiti, pa ćeš u školi lakše savladati kad to dođe na red.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 6:03 am 
Offline
Thunder Snail
User avatar

Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Posts: 1386
Parabola mi se čini lošije riješenje (zanemarite, možda nije točno, al još uopće nisam učio ništa iz trigonometrije) od kosog hitca. Zbog toga ću još malo proučavati kosi hitac i vjerojatnu ću njega koristiti. Ovo sada riješenje koje sam napravio je dobiveno na jedan čudni način i nisam 100% siguran zašto radi jer mislim da sam pisao totalne gluposti...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 8:30 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Aug 26, 2008 3:32 pm
Posts: 1383
Location: Zadar
Nisam pročitao sve, ali i meni se čini da bi ti neka od krivulja 2. reda (npr. elipsa) bila jednostavnija... one se mogu napisati u takvom obliku da traže X koordinatu, a vraćaju Y. Jednom kad to imaš, sve što ti treba je usporeno/ubrzano davanje Xova, mislim da su ti EmPove formule korisne za to.

_________________
    You know your project is in trouble when..
    ...when you wonder if you could optimize your fps counter function in order to gain extra fps...
    ...and you double your fps doing so.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 11:40 am 
Offline
Veliki brat malih trokuta
User avatar

Joined: Tue Sep 01, 2009 10:14 pm
Posts: 498
Location: Zagreb
Mihael wrote:
Parabola mi se čini lošije riješenje (zanemarite, možda nije točno, al još uopće nisam učio ništa iz trigonometrije) od kosog hitca. Zbog toga ću još malo proučavati kosi hitac i vjerojatnu ću njega koristiti. Ovo sada riješenje koje sam napravio je dobiveno na jedan čudni način i nisam 100% siguran zašto radi jer mislim da sam pisao totalne gluposti...

Kosi hitac ti odgovara na pitanje kako se objekt kreće kad ga ispucaš pod nekim kutem nekom brzinom i baš ga briga kud treba past. Tebi treba obratna stvar, za zadano odredište, kako treba ispucat objekt. Ono što kod tebe komplicira situaciju je to da polazišna i odredišna točka nisu na istoj visini i zato samim kosim hicem nećeš dobit traženi rezultat.

Uvjek možeš varatm, npr. svojim postupkom traženja točke prevoja možeš napravit luk elipse od plave do žute pa luk elipse od žute do crvene. U oba slučaja, neka su ti w i h razlike u koordinatama (w za x, h za y) žute i druge točke, luk elipse možeš opisat slijedećom formulom:
[tex]x=vt
y=h\sqrt{1-(\frac{x}{w})^2}[/tex]
t je vrijeme
v je brzina

_________________
Nexus 64213 blog - IKON: moja verzija JSONa
Stareater blog - lijepe slike kak napreduje kod


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 2:08 pm 
Offline
Thunder Snail
User avatar

Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Posts: 1386
bah, riješio problem na drugi način (izmjenio koncept igre), teško mi je to napravit sa osnovnoškolskim znanjem sad**


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Sat Aug 21, 2010 5:59 pm 
Offline
Thunder Snail
User avatar

Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Posts: 1386
Mislim da sam dobio ideju kako inplementirati kosi hitac. Ako može sad pomoć kako da to napravim, naravno ako ste shvatili šta iz ovog crteža..

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Sun Aug 22, 2010 9:27 am 
Offline
Veliki brat malih trokuta
User avatar

Joined: Tue Sep 01, 2009 10:14 pm
Posts: 498
Location: Zagreb
Bézierova krivulja? Ko ona u paintu sam s 3 točke, nije kosi hitac al bi moglo zavarat čovjeka. Neka su A i B krajevi hipotenuze i D ona 3. točka plavog trokuta, formula je slijedeća:
[tex]P(t)=(1-t)^2A+t(1-t)B+t^2D[/tex]t je između 0 i 1 a P(t) ti je točka na krivulji. "Množenje" točke s brojem je u biti množenje svake koordinate tim brojem.

_________________
Nexus 64213 blog - IKON: moja verzija JSONa
Stareater blog - lijepe slike kak napreduje kod


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Sun Aug 22, 2010 9:32 am 
Offline
Thunder Snail
User avatar

Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Posts: 1386
erm.. hvala al ja jednostavno nisam potkovan za tak što... mislio sam da bude jednostavije od onog prije... sad**


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kretanje u luk
PostPosted: Sun Aug 22, 2010 10:12 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 06, 2009 4:19 pm
Posts: 352
Location: Croatia-krizevci
http://www.cs.mtu.edu/~shene/COURSES/cs ... ength.html

ti mozda to pomaze :neznam:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

Board index » Tehnička strana » Matematika & fizika

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group