kretanje u luk

Sve vezano u matematiku & fiziku koja zaluta u vaš projekt.
User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Wed Aug 11, 2010 8:25 pm

NIJE 100% PRECIZNO ALI SAM USPIO!!!!! cool** :cigara:

zna fulat do najviše 10 px-a ali hej radi wink**
Ispada da fula i do 50 px na odredinim mjestima... to je napravljeno, tj. probano napraviti na taj način... ostavit ću kako je ...
Last edited by Mihael on Sun Aug 22, 2010 4:33 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Denis
Sajentist on djuti!
Posts: 2618
Joined: Tue Aug 26, 2008 9:35 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Denis » Wed Aug 11, 2010 8:52 pm

Ako ti se da zezat s tim, probaj s parabolom. Zanimljivo je, a nešto ćeš naučiti, pa ćeš u školi lakše savladati kad to dođe na red.

User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Thu Aug 12, 2010 6:03 am

Parabola mi se čini lošije riješenje (zanemarite, možda nije točno, al još uopće nisam učio ništa iz trigonometrije) od kosog hitca. Zbog toga ću još malo proučavati kosi hitac i vjerojatnu ću njega koristiti. Ovo sada riješenje koje sam napravio je dobiveno na jedan čudni način i nisam 100% siguran zašto radi jer mislim da sam pisao totalne gluposti...

User avatar
Luka
Posts: 1384
Joined: Tue Aug 26, 2008 3:32 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Luka » Thu Aug 12, 2010 8:30 am

Nisam pročitao sve, ali i meni se čini da bi ti neka od krivulja 2. reda (npr. elipsa) bila jednostavnija... one se mogu napisati u takvom obliku da traže X koordinatu, a vraćaju Y. Jednom kad to imaš, sve što ti treba je usporeno/ubrzano davanje Xova, mislim da su ti EmPove formule korisne za to.
  • You know your project is in trouble when..
    ...when you wonder if you could optimize your fps counter function in order to gain extra fps...
    ...and you double your fps doing so.

User avatar
EmP
Veliki brat malih trokuta
Posts: 498
Joined: Tue Sep 01, 2009 10:14 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Zagreb
Contact:

Re: kretanje u luk

Post by EmP » Thu Aug 12, 2010 11:40 am

Mihael wrote:Parabola mi se čini lošije riješenje (zanemarite, možda nije točno, al još uopće nisam učio ništa iz trigonometrije) od kosog hitca. Zbog toga ću još malo proučavati kosi hitac i vjerojatnu ću njega koristiti. Ovo sada riješenje koje sam napravio je dobiveno na jedan čudni način i nisam 100% siguran zašto radi jer mislim da sam pisao totalne gluposti...
Kosi hitac ti odgovara na pitanje kako se objekt kreće kad ga ispucaš pod nekim kutem nekom brzinom i baš ga briga kud treba past. Tebi treba obratna stvar, za zadano odredište, kako treba ispucat objekt. Ono što kod tebe komplicira situaciju je to da polazišna i odredišna točka nisu na istoj visini i zato samim kosim hicem nećeš dobit traženi rezultat.

Uvjek možeš varatm, npr. svojim postupkom traženja točke prevoja možeš napravit luk elipse od plave do žute pa luk elipse od žute do crvene. U oba slučaja, neka su ti w i h razlike u koordinatama (w za x, h za y) žute i druge točke, luk elipse možeš opisat slijedećom formulom:
[tex]x=vt
y=h\sqrt{1-(\frac{x}{w})^2}[/tex]
t je vrijeme
v je brzina
Nexus 64213 blog - IKON: moja verzija JSONa
Stareater blog - lijepe slike kak napreduje kod

User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Thu Aug 12, 2010 2:08 pm

bah, riješio problem na drugi način (izmjenio koncept igre), teško mi je to napravit sa osnovnoškolskim znanjem sad**

User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Sat Aug 21, 2010 5:59 pm

Mislim da sam dobio ideju kako inplementirati kosi hitac. Ako može sad pomoć kako da to napravim, naravno ako ste shvatili šta iz ovog crteža..

Image

User avatar
EmP
Veliki brat malih trokuta
Posts: 498
Joined: Tue Sep 01, 2009 10:14 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Zagreb
Contact:

Re: kretanje u luk

Post by EmP » Sun Aug 22, 2010 9:27 am

Bézierova krivulja? Ko ona u paintu sam s 3 točke, nije kosi hitac al bi moglo zavarat čovjeka. Neka su A i B krajevi hipotenuze i D ona 3. točka plavog trokuta, formula je slijedeća:
[tex]P(t)=(1-t)^2A+t(1-t)B+t^2D[/tex]t je između 0 i 1 a P(t) ti je točka na krivulji. "Množenje" točke s brojem je u biti množenje svake koordinate tim brojem.
Nexus 64213 blog - IKON: moja verzija JSONa
Stareater blog - lijepe slike kak napreduje kod

User avatar
Mihael
Thunder Snail
Posts: 1386
Joined: Thu Aug 13, 2009 3:06 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23

Re: kretanje u luk

Post by Mihael » Sun Aug 22, 2010 9:32 am

erm.. hvala al ja jednostavno nisam potkovan za tak što... mislio sam da bude jednostavije od onog prije... sad**

User avatar
DIABLO III
Posts: 352
Joined: Wed May 06, 2009 4:19 pm
Smallest prime number bigger than 20: 23
Location: Croatia-krizevci

Re: kretanje u luk

Post by DIABLO III » Sun Aug 22, 2010 10:12 am

http://www.cs.mtu.edu/~shene/COURSES/cs ... ength.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ti mozda to pomaze :neznam:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest